lørdag 6. februar 2010

Hjemmekontoret. Født: 6. feb 2010

Alle blogger virker det som. Alle har så mye å melde. Tenker de virkelig at dette er interessant for andre enn dem selv og sine nærmeste? Jeg for min del har ingenting på hjertet. Ingenting jeg vil si. Ingenting som kan finnes interessant for andre enn meg selv. Så slo det meg; jeg trenger jo ikke skrive for andre enn meg selv. Det trenger ikke være noe jeg skal skrive ned i forventning til at andre skal lese det. Jeg kan rett og slett skrive til meg selv. Da kan jeg bruke dette som en notatbok jeg alltid kan ha tilgjengelig. Hvor enn jeg måtte befinne meg. Jeg kan notere ned en tanke eller en idé? Jeg kan lagre bilder av fine ting som jeg ønsker å ta vare på. Jeg kan lagre nettadresser. Jeg kan få system på alle lapper, notater, bilder og tanker jeg pr idag ikke har noe sted å lagre. Jeg kan få ryddet. Å rydde er bra. Det blir orden av slikt.
2010 skal være starten på noe bra; ro og orden. Orden i lappe-kaoset mitt og samtidig ro til å skrive. Må bli bra det. Jeg gleder meg. (skal innrømme at jeg fikk litt Carrie Bradshaw- og Julia&Julie-vibber nå.
Arkivskapet er åpnet!

1 kommentar:

  1. WOW, fikk litt kick av å lese mitt eget innlegg.
    Må teste kommentarfeltet også : )

    SvarSlett