tirsdag 20. juli 2010

Beautiful blogg award


Takk for oppmerksomheten Christine. Det var hyggelig.

I got this award from ilovepolkadot.blogspot.com - thank you!
With this award there comes a challenge.
1.link to the one you got it from
2.Tell 7 things about yourself
3.Give the award to 7 other bloggers

7 ting om meg selv:
1. Jeg leter alltid etter regntøy, slagstøvler, gamle anorakker, parkaser og busseruller på loppemarked.
2. Jeg drømmer om et lite sommerhus ved sjøen.
3. Jeg har lyst til å lære meg å snekre.
4. Å pynte til fest er noe av det morsomste jeg vet og jeg burde gjøre det mye mye mer.
5. Jeg elsker å lytte til hørespill på radio.
6. Jeg liker Oslo best når den ligger pakket inn i masse hvit snø.
7. Jeg leter hele tiden etter det perfekte par med sko. Har enda ikke funnet det.

Disse 7 bloggene får min heder:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar